Často kladené otázky
- Musím být registrován pro nákup? Ano, bez registrace a potvrzení, že jste reklamní agentura nebo VO kancelářskými potřebami nelze nákup realizovat.
- Co je zapotřebí pro registraci? Kontaktovat příslušného regionálního manažera a dodat potřebné údaje, nebo se registrovat přes registrační formulář na vstupu do e-shopu a vyčkat na autorizaci obchodním oddělením.
- Za jak dlouho objednané zboží dostanu? Pokud je zboží skladem a objednané bez dalšího značení, je objednávka zpravidla expedována v den objednání, pokud zboží není skladem nebo je objednávka se značením, budete kontaktováni produkčním oddělením s potvrzením termínu realizace.
- Jaká jsou potřebná data pro tiskovou zakázku? Logo v křivkách, nejlépe ve formátu CDR, EPS, AI, PDF a specifikace barvy dle Pantone vzorníku.
- Jak získám aktuální vzorkovníky propisek? Vzorkovníky zapůjčujeme partnerům s odběrem nad 50 tis. Kč bez DPH za kalendářní rok. Vzorkovníky jsou 1x ročně, vždy v létě, aktualizovány.
- Jsou ceny v katalogu a na e-shopu uvedeny s DPH nebo bez? Jsme plátci DPH, všechny ceny, které uvádíme jsou bez DPH.
- Jakou barvou píšou nabízené propisky? Všechny naše propisky píší modře.
- Jaká je platnost katalogu PEN MASTER? Katalog reklamních propisek 2021/22 platí od 15. 5. 2021 do vydání nového katalogu.
-
Jaká je standardní doba pro vyřízení objednávky s potiskem?
Termín vyřízení je zpravidla 10 dní od odsouhlasení náhledu a
objednávky. O přesném termínu realizace vás informuje produkční
oddělení.
Toto je formulář - neváhejte se zeptat..